Stinas Kreativa

Handarbete Matlagning Bakning Vardag

Välkomna!

Kategori: Allmänt

 
Jag har precis gått på ledighet inför vår kommande knodd som är beräknad till 3 juli ♥
Det är vårt första barn vilket gör det mycket mer spännande och otroligt läskigt på en och samma gång! 
Vi bor i en lägenhet i Luleå men letar efter hus, tillsammans med resten av hela stan. Men finns det hjärterum så finns det stjärterum? Jag gillar att kramas så en tvåa på tre personer funkar tills vidare ;)
 
Jag jobbar annars som frisör på Saxarna nere i Shopping vilket passar mig perfekt. 
 
Försöker mest få dagarna att gå så jag sysselsätter mig i lite allt möjligt.
 
Allt möjligt innefattar:
  • Stickning
  • Virkning
  • Tenntrådsarmband
  • Pärlarmband (Crochet spiral beads)
  • Matlagning
  • Bakning
  • Inredning i hemmet
  • Möbelrenovering (DIY)                                    
Sen så (små)ning om så kommer det en massa bilder på lillknodden också :)
 
Men tänkte väll att denna blogg får handla om allt som jag hittar på och även lite onödig vardagsmix. 
 
Ha en fortsatt regnig dag ♥ // Stina
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: